marți, 5 ianuarie 2010

Am intrat in remisie!

Dupa o lunga vacanta (vreo 12 zile) in care am cam uitat de spital si boala iata-ma intors la realitate. Adica prima perfuzie dintr-un nou ciclu de citostatice.
Vestea buna e ca rezultatele ultimei punctii de maduva, arata ca am intrat in remisie completa! Adica am sub 5% concentratie de celule canceroase in maduva osoasa. Adica boala a fost redusa la tacere, momentan. Totusi, medicul meu isi mentine indicatia de transplant, avand in vedere unele aspecte care indica un risc mare de recadere (boala sa revina). In zilele care urmeaza o sa avem pareri si din partea unor medici care se ocupa numai de transplanturi medulare. Dar nu ma astept sa fie diferita.
Nu-mi aduc aminte sa mai fi fost vreun an pe care sa-l incep cu un obiectiv foarte clar in minte: sa ma fac bine! Si la sfarsitul lui 2010 sa vorbesc cat de complicat a fost sa-l indeplinesc.
La Multi Ani!

25 de comentarii:

  1. Bravo Madalin! Ne bucuram ffff mult! >:D<

    Sunt convinsa 100% ca ai sa reusesti sa iti indeplinesti obiectivul!

    Andreea

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani Daniel! Vești bune, bravo, îți urez să te faci bine complet!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani si multa sanatate! O sa fie bine!

    Silvia

    RăspundețiȘtergere
  4. Happy Birthday and best of health man! Sending you an email...

    ~Jonathon

    RăspundețiȘtergere
  5. Păi bine! Să închinăm un șpriț cu Grasă de Cotnari la sfârșitul lui 2010, atunci!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani si multa, multa sanatate !

    RăspundețiȘtergere
  7. In sfarsit si o veste buna!La mai multe! si La mai multi ani!Sa-ti aduca 2010 ce nu ti-a adus sfarsitul lui 2009-multa sanatate si mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe zi ce trece sunt din ce in ce mai surprins de numarul mare de oameni care ma sustin. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. ne bucuram mult de vestea buna! multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Deci obiectivul pe 2009 l-ai atins (remisia).
    Urmeaza obiectivul pe 2010.

    Si cred ca toata lumea e de acord ca il vei indeplini ;)

    Cornel Z.

    RăspundețiȘtergere
  11. La Multi Ani Daniel! Suntem alaturi de tine si de Raluca!

    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  12. la multi ani si numai bine! Sa uiti de tot de boala! :D

    RăspundețiȘtergere
  13. LA MULTI ANI. Am adresa ta de la colega mamei tale. Intamplator sau mai bine zis nimik nu e intamplator, am ajuns la CEC-ul din Parscov de unde te tragi tu. Cu siguranta te vei face bine pentru ca si eu m-am facut bine;) Sa-mi zici la ce salon esti internat ca sa trec pe la tine cand vin la punctie acum in ianuarie sa povestim.

    RăspundețiȘtergere
  14. LA MULTI ANI! SANATATE MULTA SA POTI IMBRATISA PENTRU TOTDEAUNA VIATA CU BUCURIILE SI NECAZURILE EI.TOTI DIN FAMILIA HOLBAN SINTEM LINGA TINE CU GINDUL SI SUFLETUL SI TE ASTEPTAM LA HIRSOVA LA UN PESCUIT.

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani Daniel! Multa sanatate si putere de lupta!

    RăspundețiȘtergere
  16. "Mentine-ti gandurile pozitive pentru ca gandurile tale se pot transforma in cuvintele tale.
    Mentine-ti cuvintele pozitive pentru ca ele se transforma in actiunile tale.
    Mentine-ti actiunile pozitive pentru ca actiunile se transforma in deprinderile tale.
    Mentine-ti deprinderile pozitive pentru ca ele se transforma in valorile tale.
    Mentine-ti valorile pozitive pentru ca valorile se transforma in destinul tau."
    Mahatma Ghandi

    RăspundețiȘtergere
  17. Salut,

    Uite inca o veste buna...

    http://www.hotnews.ro/stiri-doctorh_actualitate-6783689-vaccin-impotriva-leucemiei-testat-premiera-oameni.htm

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani, Madalin!
    Iti transmit energie pozitiva, incercand sa-ti dau inapoi o parte din speranta si opitmismul pe care mi le-ai inspirat prin blogul tau. Eu lucrez momentan in Viena si daca te pot ajuta cu ceva de aici -orice- te rog sa-mi spui.
    Iti doresc mult noroc si un 2010 sanatos!
    Madalina Rogoz

    RăspundețiȘtergere
  19. @Madalina; multumesc de incurajari. Daca o sa am nevoie de ceva, o sa apelez cu mare incredere!

    Despre vaccin: face logica ce spune doctorul meu si anume ca orice metoda noua de tratament necesita cativa ani (3-5) de teste clinice inainte de a fi introdusa in masa. Asta pentru ca urmarirea efectelor tratementului si a efectelor secundare se face pe termen lung.

    RăspundețiȘtergere
  20. "La multi ani!"
    Ma bucur enorm pentru vestea buna! Bravo! Mentine-ti optimismul si in 2010 si sa auzim numai de bine!
    Sanatate maxima!
    simona urse

    RăspundețiȘtergere
  21. La mulți ani și sănătate maximă!

    RăspundețiȘtergere
  22. La mulţi ani şi cât mai multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  23. la multi ani ! esti un curajos si un luptator indiferent cata empatie am avea noi astia care intram pe aici nu putem sti cum te simti
    cert e ca iti doresc toata puterea fizica si psihica din lume sa poti face fata

    RăspundețiȘtergere
  24. La multi ani si sunt sigur ca o sa iti indeplinesti obiectivul pe 2010.

    RăspundețiȘtergere