marți, 27 ianuarie 2009

Popularitate in blogosfera

Facea un prieten o comparaţie între blogul Mircea Badea şi cel al lui Varujan Pambuccian. M-am uitat şi eu peste ele şi îi dau deplină dreptate: în timp de d-nul Pambuccian scrie foarte frumos si decent, Badea bagă posturi dezlânate despre cât de naşpa e în Romania şi are de 100 de ori mai mulţi vizitatori. Concluzia pare a fi clara: ca şi în viaţa reală, în blogosferă mediocritatea pare a fi cea mai populară.
Am dat azi insă peste un articol care contrazice concluzia asta folosind date seci: cele mai populare bloguri din blogosfera modiala şi româneasca sunt cele despre cărţi şi lectură.

3 comentarii:

  1. As indrazni sa fac o mica paralela: D-l Pambuccian reprezinta un grup de interese. D-l Badea un alt grup de interese.
    Mircea Badea are ca scop sa prezinte partea proasta a Romaniei si de a exagera voit in cele mai multe cazuri in speranta ca va reusi sa schimbe ceva. Are si el defectele lui cum ar fi faptul ca-l ataca mereu pe Basescu pentru ca domnul Voiculescu il tine sub aripa.
    Eu unul sunt plictisit de politica. Mi se pare ca nu ajuta la nimic sa fiu la curent cu stirile din politica pentru ca ele oricum sunt o facatura - se publica ceea ce trebuie noi sa aflam, nu adevarul. Din acest punct de vedere domnul Pambuccian nu are nici o credibilitate din partea mea.
    In schimb domnul Badea este un baiat destept care poate vorbi si numai din carti dar si ca vecinul care scuipa seminte din fata blocului.
    Nu mi se pare deloc mediocru desi unele comentarii ale lui te duc cu gandul la asa ceva.
    Nu vreau sa fac reclama pentru ca oricum emisiunea va exista atata timp cat va fi profitabila.
    Ma uit la emisiunea lui si simt ca nu am pierdut ora aia degeaba. Facand haz de necaz unele stiri cu continut trist pentru noi ca cetateni ai acestei tari sunt facute mai placute. Oricum ar fi "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul".

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai pus problema mai diplomat decât mine. Ai dreptate,publicul ţintă e altfel. Nu pun la îndoială inteligenţa lui Badea, ma refeream la vizitatorii blogului. Din comentariile lor, eu concluzionez ca au scris ca să se afle în treabă nu ca să-şi expună o părere.
    Cât despre d-nul Pambuccian, imi menţin părerea şi anume că este unul dintre foarte puţinii politicieni care e în contact cu realitatea, are idei bune şi se implică în multe iniţiative. Posibil sa aibă si "obiceiuri" de om politic, dar prefer sa cred că ele nu pun în umbră intenţiile bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de acord ca are idei bune si se implica in multe initiative. Dar a dus ceva la capat? A facut ceva de care sa fim mandri ca romani? Si de asemenea ce inseamna a fi in contact cu realitatea ? - de obicei cei care sunt in contact cu realitatea stiu care sunt jocurile politice si cum se trag sforile ba mai mult fac parte din imensa cumetrie politica aflata in Romania.

    RăspundețiȘtergere