marți, 17 februarie 2009

Uite brandu' nu e brandu'

Cred că oricare din voi a intâlnit la un moment dat prin cluburi cel putin un exemplar de flăcău cu muşchii umflaţi gata să rupa tricoul mulat. Are o atitudine macho, superioară şi pare permanent în căutare de pradă.
În premieră absolută, acum, aici, secretul lor vă este dezvaluit! De fapt mi-a fost dezvăluit de instructoarea mea de la sală, care se mai întâmplă sa fie de serviciu sâmbată seara. Se numeste ... pompare! Adică vine gagiu' la sală pe la 9 seara şi, preţ de o oră, face o serie de exerciţii in forţă care-i măresc volumul muşchilor. Efect care ţine vreo două ore!
Stau şi mă gândesc cum arată seara unui asemenea exemplar masculin, imediat după terminarea ultimului exerciţiu de pompare, în jur de ora 10: aleargă repede la vestiar, bate recordul mondial la duş viteză, cu o mână se şterge şi se îmbracă în timp ce cu cealalată cheamă un taxi, îi flutură şoferului o bancnotă de 50 lei ca să confunde roşul cu verdele, ajunge în Bamboo val-vârtej ... "uff mai am 1h:40 min", bagă o tură rapidă, ocheşte o domniţă, "ce mai faci păsărică ... nu vrei un sex on the beach şi după aia să-ţi arăt colecţia mea de tricouri", ea vrajită de pectoralii bombaţi cedează, el încearcă să-şi amintească dacă a pompat şi de la brâu în jos, ce mai contează, "mai am doar 30 min", ea suspină fericită strivită de muşchii lui absolut fenomenali ... e ora 00:00! "Ufff, hai ca m-am încadrat şi de data asta".
Şi, purtând acum un tricou tricou larg fără muşchi, se întoarce în club la tovarăşii lui: "Hai mă să bem o bere, lasaţi-le pe proastele astea". 
 
Ştie cineva alte moduri şi mai "interesante" de a petrece o oră din viaţă?

3 comentarii:

  1. Da, de exemplu folosind creatină sau alte substanțe care îți pompează mușchii pentru mai mult timp :) Numai ficat să ai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sau silicon.
    Oricum, nu cred că e chiar ca în desene animate. Cu cât poate să se mărească temporar masa musculară? De exemplu eu nu cred că pot să arăt ca guvernatorul Californiei nici pentru o nanosecundă, oricâte exerciţii de „pompare” aş face.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, asa e, trebuie sa ai ceva baza acolo. Dar am inteles de la instructoare ca efectul e destul de vizibil

    RăspundețiȘtergere