luni, 16 februarie 2009

Vine politia ... esti sigur?

Astă-seară m-am încurcat de un SUV parcat într-o intersecţie, pe trecerea de pietoni, blocând tot sensul de mers. Am decis că e timpul sa beneficiez de serviciile la 112. Raspuns prompt, mi-au cerut toate datele (locul, numărul maşinii, marca, culoarea, numele meu), m-au direcţionat apoi spre cineva de la Politia Capitalei, care primise automat datele de la operatoare şi care n-a mai trebuit să spună decât că trimite un echipaj. Simplu, rapid, eficient. Uite că se poate, îmi zic eu.
Satisfăcut de isprava mea, plec spre casă unde era cald şi bine. M-am oprit însă la o oarecare distanţă sa mă asigur ca şoferul nesimţit îşi primeşte pedeapsa cuvenită. N-am rezistat frigului mai mult de 15 minute şi am plecat. Nu trecuse nici o maşină de poliţie. Şi la ora 8 seara în Bucureşti traficul e rezonabil. Mai ales pentru o maşină cu girofar.
Am dat ulterior un email la Politia Capitalei. Să vedem ce-or răspunde.
N-am putea (noi, societatea civilă) să obligăm Poliţia sau serviciul 112 să publice toate sesizările si rezultatul investigaţiei pe un site? Oricum ei au o bază de date cu toate evenimentele astea.
Facem o petiţie?

Un comentariu:

  1. Hai, mă ... nu fi rău! Dacă avea avariile, înseamnă că era legal parcat pe trecerea de pietoni! :))

    RăspundețiȘtergere