luni, 19 octombrie 2009

Cine va dona maine

Sunt absolut fascinat de faptul ca in cateva ore s-au strans 100 si ceva de persoane dornice sa ma ajute. Ma bucura foarte tare si-mi da si mai multa incredere in viitor.

Medicul mi-a spus ca vor fi mai mult decat suficiente 10 persoane pentru maine. Am facut eu o alegere, pe criterii cat am putut de arbitrare, a celor care sa vina maine (majoritatea au totusi grupa mea). Uitati-va in document , cei care ar trebui sa vina maine sunt in capul listei, cu numele ingrosat. Va rog mult sa confirmati punand un DA in coloana D.

Tratamentul meu va dura cateva luni, cu ceva pauze, asa ca va fi loc pentru toata lumea de pe lista sa doneze. Va trebui sa mai discut putin cu medicul, ca sa stabilim un ritm in functie si de capacitatea celor de aici de a prelua sangele. Se pare ca este limitata, dar sunt si alte centre unde se poate dona sange. Unul este Institutul National de Hematologie, aflat undeva pe la Victoriei.

Inca o data vreau sa stiti ca va sunt profund recunoscator!

P.S. Cititi cu atentie regulile pe care trebuie sa le indeplineasca un donator: http://www.pentruviata.com/cum.html

10 comentarii:

  1. Salut Daniele,

    Un donator nu poate dona mai des de o data la 2-3 luni. Ar trebui sa intrebi doctorul cat timp exact va dura tratamentul (pentru ca se cam stie) si cat timp vei avea nevoie de transfuzii. Si ce cantitate de sange e necesara saptamanal. Nu cred ca ai nevoie de foarte mult sange la o transfuzie (poate 3-4 pungi). 10 donatii inseamna 80% din sangele tau. Tabelul abia acopera o luna, iar tu vei avea nevoie poate mai mult timp. Poate trebuie sa refaci putin calculele ca sa se intinda donatiile pana la finele tratamentului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai am vorbit cu el. Maine o sa fie nevoie de ceva mai multi donatori, ca sa se faca o rezerva pentru mine. Dupa aceea, cum ai zis si tu, ritmul va fi mult mai mic.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...si nu uita sa intrebi daca se poate dona sange si din alte orase. Iti tin pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma inscrisesem pentru 28.10; m-ai scos tu cumva din lista?

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut,

    Poti dona daca faci tratament cu antibiotice (Zinnat)?

    Imi pare foarte rau sa aflu ce ti se intampla :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu cred ca te-am scos din lista. Oricum inca nu am informatii complete pentru a stabili exact ritmul in care sa se faca donatiile. Mi-am facut eu o imagine destul de buna, dar o sa mai am o discutie cu asistenta in jurul pranzului.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim: nu stiu sincer. Ar trebui sa intrebi un medic.

    RăspundețiȘtergere
  8. Exista un sheet cu perioada 26-30 oct. unde eram inscrisa si eu, si altii; ala a disparut. Oricum, tinem legatura.

    RăspundețiȘtergere
  9. sanatate multa Madalin de la familia HOLBAN din Harsova si fii puternic si increzator,lupta cu destinul sfideaza boala si iubeste viata cu bune si rele.Te pupam si pe tine si pe Raluca

    RăspundețiȘtergere
  10. Ne anunti cand mai ai nevoie? trebuia sa vin azi. dar nu stiam daca te ajuta azi...si nici nu am avut cum sa vin!
    daca e ma poti anunta cu o zi inainte?
    pot sa las nr de tel aici? oricum daca nu Andreea Moloiu ai nr meu in lista!

    RăspundețiȘtergere