marți, 20 octombrie 2009

Instalatia de incalzire a sangelui

Acum putina vreme a venit sangele pentru prima transfuzie. Evident ca sangele e pastrat undeva la rece. Ca sa ti-l bage in vena trebuie incalzit. Iata si cum se incalzeste: se ia un prosop si se baga in el pana ajunge la o temperatura cat de cat rezonabila si dupa aceea se lipeste punga de corpul meu si se asteapta sa se incalzeasca! Probabil ca e un procedeu ajuns pe culmea perfectiunii in zecile de ani de practica medicala subfinantata in Romania.
O intreb pe asistenta: Daca vine un caz critic pe masa de operatie, cum se incalzeste sangele?
Ea raspunde: Un doctor a obligat-o sa-l bage asa cum e.

Ma gandeam sa le propun cuptorul cu microunde, dar probabil ca au testat si nu a mers.

3 comentarii:

  1. Buna! Inainte de toate vreau sa iti spun ca iti doresc multa sanatate si sunt convinsa ca o sa treci peste asta. Am avut ocazia sa ne vedem cred ca de 2-3 ori si as dori sa te intreb anumite chestii in privat. Trimite-mi te rog adresa ta de mail la dianaraducanu@gmail.com
    Am sa iti explic mai multe atunci!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut!
    Iti tinem pumnii.
    M-am trecut si eu pe lista, Ramona din pacate a avut hepatita. O sa vorbesc si cu mama, poate ajunge ea mai repede decat mine. Am sa fiu cu ochii pe xls. Multa multa sanatate si curaj ca poti.

    RăspundețiȘtergere
  3. da,stiu cum e, am trecut prin asta si mie mi l-au bagat asa direct, am facut niste frisoane de mai mare dragul.

    RăspundețiȘtergere