duminică, 18 octombrie 2009

Secretul ?! (continuare)

Da, este intr-un fel o continuare a articolului precedent. O sa reiau tema puţin mai jos.
De cand am scris acel articol s-a schimbat ceva radical in viaţa mea. Sunt într-un pat de spital, cu o perfuzie de citostatice picurându-mi in vena, ce face parte din prima fază a tratamentului leucemiei acute, boală cu care am fost diagnosticat nu mai departe de acum 3 zile.
Partea bună este că am din nou un scop pe care vreau cu adevarat sa-l ating: să mă vindec. Mai corect spus, să obtin remisia completa, adica analizeze sa releve ca mai exista doar prea puţine celule blastice (celulele anormale si rele care inhiba dezvoltare tutror celorlalte celule ale sangelui). Vindecat 100% nu voi fi vreodata, pentru că tot timpul va exista posibilitatea ca celulele astea sa erupă din nou. Sincer, nu mă deranjeaza că o sa duc boala cu mine toată viaţa. Am prea multe planuri de viitor ca să mă gândesc la ea.
Să revenim la "secret". Situaţia în care sunt eu acum confirma teoria "secretului" şi infirma interpretare mea? Să vedem.
Persoanele apropiate au pus în miscare un angrenaj cu foarte multe rotiţe care să-mi asigure cele mai bune condiţii de tratament. Oare atitudinea mea pozitivă si încrederea puternică într-un final fericit au atras mai multe persoane şi elemente noi în acest angrenaj? N-aş crede că au făcut o mare diferenţă!
Acum urmeaza partea cu tratamentul. Succesul lui depinde si de felul in care va reacţiona organismul meu. E foarte important ca in momentele în care imunitatea mea va fi foarte scazută, sa nu contactez vreo infecţie.
Convingerea mea puternică că nu se va intampla asta îmi va face organismul mai rezistent? Eu cred ca da. De ce? N-aş putea raspunde. Sau, "secretul", adică legea atracţiei forţelor favorabile mie, va feri mediul în care stau de viruşi şi alte elemente ce ar putea să-mi facă rău?

Eu cred că "Secretul" se aplica doar la scopuri si idealuri care se îndeplinesc prin intermediul societăţii şi au sens doar în interiorul ei. Pentru dorinţele puternice care ţin în mod absolut de persoana mea, cum ar fi aceasta de a mă "vindeca" ce teorii mai aplicăm? Ce forţe mai intervin? E suficientă voinţa interioară? Eu cred în ea, dar nu pot explica de ce.

12 comentarii:

  1. Sunt sigur că mecanismele care guvernează evoluția materiei nu sunt nici pe aproape de a fi cunoscute, chiar de către acei oameni care se cred mici Dumnezei, numiți oameni de știință. Atât timp cât există cuvântul Placebo, sunt convins că voința interioară și atitudinea pozitivă fac foarte mult bine.

    Ca să închei acest comentariu în care aș vrea să spun mai multe decât am spus, aș aduce aminte o replică din cel mai bun film pe care l-am văzut până acum:

    "Remember Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    RăspundețiȘtergere
  2. uite sunt la birou si fetele mi-au dat un link catre o carte, daca n-ai ce face:

    http://www.scribd.com/doc/10232093/Lazarev-IUBIREA

    RăspundețiȘtergere
  3. Zambeste si crede in tine!
    Viata iti curge prin vine!
    Cu siguranta totul o sa fie bine
    Pentru ca vrei sa traiesti
    E tot ce conteaza!
    Iubesti!
    Sa nu pierzi increderea in tine!
    Asa totul va merge de la sine!
    :) :) :)
    Din pacate nu indeplinesc toate conditiile pentru donare sange!
    Iti doresc insanatosire grabnica!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu cred cu tarie ca atitudinea pozitiva este cel mai important lucru pentru a putea vindeca orice boala. Creierul nostru este foarte puternic si inca nu stim sa-l folosim.

    Am si un exemplu din viata mea care mie mi se pare incredibil. In 2001 bunicii mele i s-a pus diagnosticul de cancer - gradul 4, adica metastaza. Medicii i-au mai dat 2 luni de trait.

    Bunica mea este cea mai puternica psihic persoana pe care o cunosc.

    Cred ca e inutil sa spun ca inca mai e in viata :)

    RăspundețiȘtergere
  5. "Secretul" sta in noi, in puterea de a crede ca o atitudine pozitiva atrage dupa ea lucruri bune, in puterea de a crede in cei din jur atunci cand nu mai gasesti resurse interioare.

    Explicatii logice si rationale pentru toate astea nu exista, nu putem explica de unde vine marea forta de a trece peste incercarile pe care, inevitabil, le intalnim: asta este o taina a vietii. Se pare ca cineva, acolo sus, ne iubeste.

    Ai incredere! noi suntem alaturi de tine :)

    Andreea si Dragos

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca te intereseaza si medicina alternativa, iti recomand pe cineva in care eu am incredere: dr. Daniel Menrath, nr. cabinet 0720 999 389 (pt programari). Aici gasesti un articol despre o carte a lui.

    "Secretul" sa fie cu tine!

    Doina Neagu (de la Ascenta)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici nu iti poti imagina cat de puternic este SECRETUL. Eu am avut o tumora craniana si am scapat cu ajutorul lui Dumnezeu si a micului secret pe care il stiam.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc de incurajare @dasanti. Am citit acum povestea ta si ma bucur foarte mult ca operatia a reusit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dumnezeu ne-a daruit puterea de a ne vindeca."Secretul"se afla in interiorul nostru si putem invinge orice boala,atata timp cat suntem plini de iubire.
    Esti puternic si suntem cu totii alaturi de tine.Te admir mult!

    RăspundețiȘtergere
  10. Poate doresti sa afli despre un om minunat la aceasta adresa: www.tiberiumolnar.com/bioenergoterapeut

    RăspundețiȘtergere
  11. Starea mea de sanatate nu imi permite sa donez.... dar vreau sa va spun ca e minunat ce vad aici, sunteti oameni grozavi si stiti cu adevarat ce aveti de facut in viata! numai bine voua!

    RăspundețiȘtergere
  12. Atata vreme cat simtirile, gandurile si actiunile tale vor fi UNA si vei crede intradevar (100%) ca TOTUL este DUMNEZEU - nimic din “exterior” nu va mai fi periculos - pentru ca ESTE DUMNEZEU…;)
    Singurele lucruri care ne “ataca” (creand blocaje la nivelul corpului fizic) sunt propriile limitari (sau credinte limitate, idei fixe), frici, neacceptari, resentimente fata de diferite persoane, etc…
    Mi-a luat ceva timp sa ajung sa cred “pana la capat” in asta dar macar acum am rezultate…:)
    Cartea care m-a ajutat si ma ajuta sa descopar blocajele mele mentale este "Vindecarea prin gandire" (click). In conditiile actuale, e suficienta simpla constientizare a blocajului mental pentru a-l elimina de la nivelul corpului fizic, adica nu mai e nevoie sa imi spun frazele din N.M.G. (= noul model de gandire)din carte pentru ca CRED deja…
    Un film documentar foarte bun aparut anul acesta (privitor la vindecare)…este ”The Living Matrix” (click pe titlu pentru prima parte din 8-restul sunt pe aceeasi pagina)…
    O carte care o sa iti placa sigur (daca ai timp sa o rasfoiesti macar) este "Cristofor - Magul din Carpati" (click) ....povestea personajului din carte seamana foarte mult cu povestea ta....
    Acum, DEPINDE numai de TINE ...
    cu drag…>:D<

    RăspundețiȘtergere