vineri, 6 noiembrie 2009

Am inca 4 doze de sange!

Multumesc celor ce au venit azi, in numar de 10. Din pacate pentru 6 din ei, diverse restrictii (greutate, tensiune, puls, vene subtiri, etc.) i-au impiedicat sa doneze si au facut drumul degeaba. Totusi s-au obtinut 4 pungi de sange puse la pastrare pentru mine.
Din pacate, inca nu am inceput repriza de citostatice, pentru ca leucocitele mele se cam incapataneaza sa creasca. Asa ca, deocadata, sangele e suficient. O sa-mi zica cei de aici cand mai e nevoie.

3 comentarii:

  1. Am donat si eu la Galati si am primit confirmarea scrisa ca tu esti destinatarul. Dar, asa cum iti ziceam, trebuie cerere de la Fundeni ca sa ajunga la tine. Daca nu mai e nevoie, nu-i bai, gasesc ei cum sa-l foloseasca.
    Si zi-le leucocitelor tale sa stea in banca lor si sa nu se puna cu noi, ca suntem multi si n-au nicio sansa. :)
    Iti tinem pumnii!

    Gabriela Prodan

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,

    Sper ca stii de existenta Neupogen-ului pentru stimularea leucocitelor. In principiu daca ti se face o doza a doua sau a treia zi ai leucocitele in regula. E foarte important sa faci tratamentele la timp, intreaba doctorul de acel medicament. Sau Neulasta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu stiam pana nu mi l-au dat doctorii imediat ce am ajuns la 500 nivel de leucocite, timp de o saptamana.

    RăspundețiȘtergere