marți, 3 noiembrie 2009

Ati mai putea sa ma fericiti cu niste sange?

Dupa o perioada in care a asteptat sa-mi revin, echipa medicala vrea sa-mi inunde din nou venele cu o cura binefacatoare de citostatice. Asa ca probabil o sa am nevoie din nou de sange. O zi potrivita ar fi vineri, 6 noiembrie. Daca 7 din voi, din care 4-5 cu grupa A2, v-ati putea mobiliza tot aici la Fundeni, v-as fi foarte recunoscator. Din ce mi-a zis personalul medical, lunea donarea incepe mai tarziu, pentru ca se repune in functiune aparatura. Deci cred ca vineri o sa puteti dona cel tarziu de la ora 8.
Lista de donatori e aici. O sa va rog sa folositi coloana E pentru confirmare, unde vedeti permanent si totalul celor care s-au inscris pentru aceasta data.
Parcurgeti inca o data lista cu conditiile pe care trebuie sa le indepliniti pentru a dona!
Multumesc mult!

P.S. Citeam zilele trecute de un caz al unei fetite bolnave de leucemie care trebuia sa sufere si o interventie chirurgicala din cauza unei complicatii. Echipa medicala astepta exact ca in clipul ala publicitar dintr-o campanie pentru donare de sange sa vina de undeva o doza de AB4, grupa rara. Si la momentul publicarii articolului asteptasera deja cateva zile. Pentru ca nu avem suficienti donatori de sange care sa doneze regulat.

9 comentarii:

  1. Salut!
    As vrea sa ma inscriu pe lista pentru vineri.
    Am 2 intrebari(daca poti afla raspunsul de la doctori):
    1. E ok sa donez daca am facut vaccinul anti-gripal? (Vaccinul l-am facut pe 27 oct)
    2. Ambii parinti au grupa A2. Sunt sanse mari sa am si eu?

    Multumesc!
    Sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, sunt sanse mari Ciprian sa ai A2. La fel de bine poti sa ai si 0.
    Daca starea ta e buna, poti dona daca ti-ai facut vaccinul antigripal.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar daca ai alta grupa, nu e problema. Sangele se da la schimb, deci o sa poata obtine o doza cu grupa mea.
    Daca esti hotarat, pune un 1 in coloana E in dreptul numelui tau: http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AtqyhXObGVZYdHNMTURxODVDRmFReEhQQ1RXVEVLYVE&hl=en

    Si ... multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. rectificare...depinde de tipul de virus continut in vaccinul antigripal. Vaxigrip, Influvac, Fluarix si cel romanesc, de la Instit. Cantacuzino sunt cu virus inactiv, ceea ce permite donarea. Cele cu virus viu atenuat nu permit donarea. din cate stiu la noi in tara cele de sus sunt tipurile de vaccin antigripal 2009/2010.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asistenta de aici mi-a zis ca poti dona, chiar daca ai facut vaccin.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daniel, nu mi-e foarte clar, pana la urma ti-e de vreun folos daca donez la centrul din Galati? Daca da, o sa merg pe 6 nov. (am A2) si cred ca mai pot gasi persoane cu grupa asta; daca nu, ma duc azi sau maine. Iti tin pumnii stransi, sanatate multa!
    Gabriela Prodan

    RăspundețiȘtergere
  7. buna...as vrea sa stiu daca pot veni sambata, in timpul saptamanii lucrez pana tarziu....merci mult..

    RăspundețiȘtergere
  8. am aflat ca pot dona si sambata dar la CTS Buc, str Dr Felix....daca ma duc sa donez trebuie sa specific ca as vrea sa fie alocat pentru tine sau sa se faca schimb pentru tine,nu?

    RăspundețiȘtergere
  9. @ana-maria: doneaza acolo, specificand ptr Daniel Raduta, Fundeni, sectia Hematologie. E posibil sa ajunga direct la mine.
    @Gabriela: cred ca probabilitatea sa ajunga direct la mine de acolo e mica.
    Oricum, sigur o sa ajunga la cineva care are nevoie de el. Deci donati!

    RăspundețiȘtergere