sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Dar ei cum se descurca oare?

Ma uitam astazi pe cateva din cazurile prezentate pe http://isabellelorelai.wordpress.com/. Sunt in special cazuri de copii si tineri cu leucemie sau diverse forme de cancer. Pentru multi din ei sansele sunt mari, dar necazul e ca provin din familii sarace si n-au bani de alimente cat stau in spital, de medicamente, de-abia se descurca cu transportul de-acasa pana la spital.
Eu unul mi-am promis ca voi dona in fiecare luna un parte din veniturile mele catre oameni ca ei. Voi v-ati gandit vreodata sa faceti un asemenea gest? Pentru copii bolnavi ale caror familii castiga 1000 RON / luna, o particica din venitul nostru ar face o mare diferenta.

2 comentarii:

  1. Buna,Madalin...Nu stiu daca inca mai esti internat...Ma gandeam sa-ti trimit o raza de soare de acasa,dar cred ca deja a ajuns la tine si te invaluie protector.Stii,noi am avut cam aceiasi mentori in viata pana la un anumit punct si ei ne-au educat sa consideram greutatile o provocare..."POT",acesta este cuvantul cu care trebuie sa adormi si sa te trezesti in zori.Si o sa poti...pentru ca nu esti singur!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca sunt internat si o sa mai fiu vreo luna cred.
    Multumesc de incurajari si ca esti alaturi de mine!

    RăspundețiȘtergere